• Oprykninger 2017

Oprykninger i efteråret 2017

• Oprykninger efteråret 2016

Stort tillykke med midtvejs oprykningen ...

Nyhedsbrev nr. 1 2016

• Referat af Generalforsamling 2015

Referat fra generalforamlingen 2015

• Endelig en fælles tøjaftale

Attraktive fordele til medlemmer af
    Danske Fodbolddommere

Beretning fra Aktivitetsudvalget

Referat fra Aktivitetsudvalget 2016

Der har i år været afholdt tre arrangementer. 1. juli 2016 blev der holdt sommerfest på Lyngens minigolf hvor der var 40 tilmeldte, hvilket var en lille tilbagegang fra året før. Årsagen var måske fordi det blev holdt lidt senere end vi normalt plejer. Som sædvanligt fik vi stegt pattegris og bagefter spillede vi minigolf, der var i stor jævnbyrdighed blandt deltagerne Toni Milde vandt med 52 slag mellem nr. 1 og nr. 5 var der kun 3 slag. Igen i år forsøgte vi os med en aften på Dragsholm golfklub, hvor der var 15 deltagende personer som fik prøvet at spille golf, og efterfølgende fik hygget over en gang mad. Den 24. november havde vi igen besøg af Banko Brian i Mørkøvhallen, hvor der igen var et stort fremmøde. Der var som sædvanlig mange flotte gevinster at spille om, og der var sørget for godteposer som børnene fik i pausen. Efter spillet blev der hygget med gløgg og æbleskiver. Der deltog 35 voksne og 17 børn. Dejligt at se så mange deltagere, selv om Brian måtte flytte arrangementet til en torsdag, på grund af en fodboldkamp. En stor tak til Brian og hans familie for det store arbejde I lægger i denne aften, og håber du er frisk på at gentage arrangementet i 2017.

På udvalgets vegne

Lars