• Oprykninger 2018

Oprykninger i  2018

Beretning fra Aktivitetsudvalget

Referat Aktivitesudvalget 2017

Grill og minigolf aften blev afholdt den 30. juni 2017, men der var ikke den helt store tilslutning med kun 22 voksne og 3 børn.  Det blev alligevel en hyggelig aften, selv om der blev lavet lidt om på menuen. Efter spisningen gik ud og spillede minigolf, her blev Per Hansen vinder med 51 slag. Claus Reib blev nr. 2 med 55 slag. Vinder hos børnene blev Mie nr.2 Freja og på 3 pladsen kom lærke. Spørgsmålet er nok om vi skal holde det den anden fredag i juni, da mange sikkert allerede tager på ferie, så snart børnene starter skoleferien, der sal lyde en tak til Søren for de flotte præmier.

Den 15. september var vi en tur på Dragsholm golfklub og prøve kræfter med en ni huls bane. En skam der ikke er støre tilslutning til sådan en aften, idet der kun var 10 personer der deltog, men alle havde en hyggelig aften. Den 24. november have vi igen besøg af Banko Brian i Mørkøv Hallen, hvor der var mødt 37 voksne og 15 børn op. Brian havde igen i år sørget for mange fine gaver, slikposer til børnene og der blev spillet banko et par timer. Som sædvanligt var der nogle der vandt mere end en gang, mens enkelte ikke fik noget med hjem. Efter bankospillet blev der hygget med æbleskiver, gløgg og kaffe. Der skal lyde en stor tak til Brian og hans familie for det store arbejde I lægger i denne aften.

Mvh.

Akitivitetsudvalget.